25 maj, lördag

Jag, therese & kicki gick & kika affärer först igår i hornstull sen gick i till loopen, ett mysigt ställe som låg nere vid vattnet. Där åt i middag & drack massa vin & champagne.

Sen kom kickis man & sen maria & mi, vi hade riktigt trevligt & sen gick vi till ett ställe som hette judith & bertil & var resten av kvällen.

Kvällen & natten var sjukt rolig, nästan lite för rolig haha. Det blev väldigt mycket vin så det satte sina spår. Vid ett var det dags för fyllemat & sen sov jag kvar hos mi.

Nu är vi på jobbet, jag är så sjuuuuukt törstig så har köpt massa juice. Jag ska strax sminka mig sen blir det jobb 9-19, wohooo sååå taggad i detta underbara väder, not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0