13 maj, måndag

Vi kom hem vid sju igår, det tog extra lång tid på grund av all trafik som skulle hem från alla stugor i roslagen.

Vi handlade lite när vi kom hem sen la vi oss i soffan bara så något packa blev det inte, kanske ikväll beroende på hur sent jag kommer hem.

Nu är jag påväg till jobbet, imorse ville jag inte lämna sängen!
Nu är det några veckor framåt med mycket jobb & mycket som ska ske.
Det känns både jobbigt & kul. Sen är vi snart redan framme vid midsommar!

Det skulle vara kul att få sitt sommarschema också så man kunde börja planera lite.

Idag efter jobbet ska jag & några kolleger på ostron-provning på östermalm, det ska bli riktigt trevligt!

Bild lånad från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0