Vinst

Det blev vinst mot farsta med 6-1 & daniel gjorde mål! Jag tror aldrig jag frusit så mycket i en ishall som jag gjorde idag, usch!!

Vi är ialla fall påväg hem, det är mysigt att åka bil på kvällarna & ha bra musik på..
När jag kommer ska jag duscha & steka falukorv, så det blir sent idag!

Jag hoppas att min depp försvinner snart, jag går runt med en jobbig känsla i kroppen & har mycket ont i huvudet & magen, det psykiska blir fysiskt.

Hoppas som sagt att det vänder snart & att våren vill komma!


Kommentarer
Postat av: mamma

vi peppar dig, det är inte så konstigt att du mår och känner som du gör efter allt som har varit, riktigt tufft att härda ut när man blir sårad av andra männsikor, stå på dig min bästa tjej/kram mamma

2013-03-13 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0