Mellomys

Dagen gick fort & det var kul & jobba, riktigt bra tjejgäng på plats idag!
Det har varit ganska lugnt så jag har hunnit med massor..

Efter jobbet satte jag mig på tåget igen & åkte tillbaka till uppsala, då var det dags för mellofinal hos therese med fina tjejer..

Mina favoriter var anton, david, sean banan & robin!

Jag tyckte nog att banan eller anton skulle vinna men jag tror nog att robin klarar det där galant i malmö sen.

Vi åt fruktsallad & prata, kände att jag behövde umgås med fina människor, de behövdes verkligen en riktig tjejkväll!
Sen var det bara jag, elin & therese kvar..

Jag kom hem till tolv & då åt jag en god gratäng mamma gjort med massa gott till.. Satt & prata lite om allt möjligt..
Jag känner mig ganska nöjd med min lördag, jag fick träffa mina bästa vän & det gjorde mycket..

Fan vad jag är känslig nu för tiden, gråter för minsta lilla, som nu när jag skriver.. Usch nej nu måste jag sova..

Snälla våren kom nu, jag behöver dig, behöver ljus i mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0