22 mars, fredag

Igår innan jag somnade låg jag & bläddrade i kokböcker.. Jag har så mycket ideer kring mat & mycket jag vill skapa, men ibland vet jag inte hur jag ska få till den där sista touchen, så då kollar jag lite för att få till det sista ;)

Nu är jag påväg till jobbet, 7-16 jobbar jag idag. Idag är det freeeedag & ikväll kommer några av dom finaste tjejerna till mig. Vi ska ha en riktigt lugnt tjejkväll hos mig :)

Therese, lina, ulrika & rebecca kommer, underbara fina fredag! Solen skiner också :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig dag, hoppas ni får trevligt ikväll

2013-03-22 @ 07:27:04
Postat av: Therese

Det får vi! Tack lotta :)

2013-03-22 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0