Sur tjej

Lagom glad jag var när daniel ringde imorse & sa att jag glömt nycklarna.
Så jag fick vänta på daniel fyrio minuter innan han kom hem.

Jag blev dyngsur påväg till tbanan, plus pms, blir det en bättre kombination av allt?

Hursom gick jag in på en liten blomsteraffär & hittade på ljusdekorationer som jag letar efter så mycket. Så finns det här där vi bor liksom, lite lustigt.

Jag somnade till en kvart när jag kom hem, en powernap som behövdes, nu fryser jag som en gris.

Daniel målar tak & väggar i kök nu. Jag kan inte göra så mycket nu utan jag ska fixa sen, dammsuga, torka golv, diska, förbereda för morgondagen & försöka piffa till köket lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0