Rose rose mousserande

Ellinor & jag satte oss på Helens krog vid st eriksplan idag efter jobbet & tog ett glas rose i det fiiiiina vädret.

Det blev en snabbis sen skulle hon iväg & jag skulle möta lina. Vi handlade lite innan vi gick hem.
Sen har vi ätit grekisk sallad med kyckling, druckit rose & bubbel & vindruvor, hallon, passionsfrukt & skumbanan-glass, sååå gott.

Jag gick med lina till tbanan för ett tag sen, älskar att ha lina här ❤

nu somnar jag snart i soffan, så ska nog diska lite sen sova, är helt slut, men det ska bli skönt med lite sovmorgon imorn :)


Kommentarer
Postat av: Chubby

Min fina <3 Tack för idag alltid lika mysigt hos er!

2013-06-06 @ 00:05:57
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0