Midsommarafton

Vår dag & kväll blev precis som vi ville, det vart en runda upp till stången, sillunch, femkamp, sjuuuuukt rolig femkamp, ojojoj vad mycket skratt det blev.

Sen grillade vi på kvällen sen somnade några av grabbarna vid nio, men vi tjejer & micke höll igång, sen kom några upp & vi satt ute & pratade till midnatt :)

Imorse var vi vakna tidigt & tog oss en riktig långpromenad, länsmann runt som är 6 km, sen blev det lunch med rester & korvgrillning innan jag, rebecca & marcus rullade mot uppsala i en cab ;)

Allt var helt perfekt & allt blev jättelyckat.
Bilder kommer sen från kameran, tills jag hittar datasladden, nu bilder på mig ;)

Tack alla fina vänner för en underbar midsommar ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min snygga prinsessa ❤

2013-06-22 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0