Middag & mathandling

Det blev middag på Antep, god mat & generösa med båda typ förrätt & frukt efter maten.

Efter middag blev det tårta hos mia sen åkte daniel & jag till flygis för att handla all mat till imorn med fabbe, bella & noel.

Vi plockade ihop allt det goda vi skulle ha ganska fort sen rullade vi mot singö.

Det var så skönt att komma ut hit, jag har inte varit här sen nyår, usch hemskt att det gått så lång tid. Men jag njuter verkligen här ute.

Fanny kom över ett tag, kul att träffa henne. Sen har jag slängt ihop en skagenröra tills imorn.

Det ska bli så mysigt att äntligen få fira midsommar här ute. Jag tror det kommer bli en riktigt bra midsommar. Jag längtar till att få gå upp till stången & ha krans & äta massa gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0