Ikea shopping

Dagen var jobbig till en början, det är mycket just nu & jag är otroligt känslig. Så förlåt kollegor, familj & vänner, ta inte åt er, jag blir nog bättre snart ❤

Efter jobbet åkte maria & jag till anita för att låna hennes bil sen vidare mot ikea.
Där mötte vi ellinor & hennes kompis kicki.

Vi började kvällen med en trerätters på ikea sen var det det dags att shoppa. Tror vi gick i över två timmar, så skönt att bara gå tjejer & inte ha med män som suckar & springer genom allt.

Vid åtta när det stängde kände vi oss nöjda, jag fick med mig ljusstakar, ljus, pajform & annat smått & gott.
Sen skildes vi åt & jag & maria hämtade upp daniel så vi kunde köra hem maria till söder.

Sen vidare för att lämna bilen & en sväng in till anita.
Jag har precis kommit ur en dusch, käkar djungelvrål & kollar fotboll. Men nu måste jag sova!

Jag har haft en riktigt bra kväll med mina fina fina tjejer från jobbet.


Kommentarer
Postat av: mamma

ta det lite lungt, det tar tid, men plötsligt händer det, att ni får ordning i lägenheten. Låt det ta tid, vi kommer alla att komma med glädje när det är klart, det är OK att det får ta tid, vi hinner träffas, även om det blir senare i höst/vinter, det gör inget gumman, dina vänner förstår, tro mig

2013-06-27 @ 09:00:19
Postat av: Cami

Du får inte glömma att stanna upp och tänka på dig själv lite också! Ingen orkar allt och ni är så himla duktiga men ta pauser ibland! Vi alla finns här alltid och jag längtar tills jag får krama dig igen <3 min fina fina

2013-06-27 @ 13:38:07
Postat av: Louise

Jag har dom finaste människorna man kan ha i mitt liv. Älskar er <3

2013-06-27 @ 15:18:39
URL: http://Louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0