Fixfix

Åh vad duktiga vi varit idag! Daniel har målat klart köket nu, så himla fräscht & fint! Bara hoppas vi får upp fondtapeten nästa vecka :)

Sen har vi gått med saker & när vi kom hem tog jag en dusch sen hjälpte daniel mig att flytta stora saker, sen fick han duscha & vila, han tvärslockna direkt mitt hjärta & sover än.

Jag har varit igång & dammsugit, tills den dog haha! Sen torkat golv i hall & kök. Diskat massa & försökt gjort lite fint.
Nyss år jag middag, sallad.

Nu tänkte jag diska efter mig & sen sova.

I veckan ska vi inhandla gardinstänger så det kommer upp i kök & sovrum :)

Nu har jag bara ställt några ljus i köket, det kommer vara annat där sen ;) tog det jag hade framme nu bara :)


Kommentarer
Postat av: mamma

jätte fint

2013-06-14 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0