28 juni, fredag

Igår somnade vi på andra sidan sovrummet på grund av den målade väggen.

Imorse stack daniel tidigt på kryssning med jobbet & jag hade sovmorgon, sov till nio sen har jag burit sänggavel & sängbord som en galning & dammsugit, dammat & gjort lite fint i sovrummet.

Tanken var att vi skulle hjälpas åt imorn men så länge kunde jag ju inte vänta!
Nu är alltså sovrummet helt klart, ska bara inhandlas dörr & foder.
Ett rum helt klart, sååå skönt!

Sen är det bara fondtapeten i köket som förhoppningsvis kommer upp på måndag. Sen kör vi igång med vardasrummet.

Min daniel har varit så duktig & jobbat som tusan!

Nu är jag påväg till jobbet, blev en snabbfrulle på tbanan. Idag jobbar jag 11-20 sen ska ellinor & jag ut på trevligheter ikväll, äta gott & dricka vin!

Ha en fin fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0