1 juni, lördag

Tänk att vi redan kommit fram till juni, det är läskigt hur fort tiden går. Nu väntar tre sommarmånader & vi får hoppas att alla tre blir fina :)

Vid halv nio imorse kom guy hit för att hämta släpet med allt Skräp, så daniel & han är iväg & slänger det nu.
Jag har legat i sängen & torterat mig själv genom att kolla resor.

Det skulle vara så skönt att komma iväg i augusti/september, bara jag & daniel efter allt slit med lägenheten. Men vi vill ju försöka komma iväg till mexico i mars också, så vi får se hur allt blir. Men så sugen jag är på att åka iväg.

Idag ska vi hålla på lite här hemma med att sortera, slänga, bära ner i förråd & flyttq byråeer förhoppningsvis.

Senare åker jag hem till mamma & pappa, ska bli så mysigt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0