S e m e s t e r ! ! !

Dagen på jobbet gick fort & bra. Lunch med ellinor & pernilla på lilla asien sen avsked av min fina kollega kerstin som lämnar oss, kommer sakna henne.

Efter jobbet åkte ellinor & jag in till stan. Jag hittade en bikini överdel från twilfit & underdel plus underdel från stadium.
Var in på vila & hitta massa snyggt men jag väntar med att shoppa.

Sen åt vi på Vau de Ville på Norrmalmstorg, så mysigt. Det känns som man är utomlands i denna värme & när man sitter på en uteservering. Men vi har en av världens vackraste städer, älskar stockholm. Skulle bara vilja ha hit familj & vänner ❤

Vi firade min semester & beställde in en flaska vin & sen år jag grillad biff på en bädd av ruccola, parmesan & soltorkad tomat med pommes & bea, guuudomligt gott!

Sen kom ellis syster förbi & fick skjuts till brommaplan.
Nu ligger jag i sängen nyduschad med godis & kollar dh, egentid ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till semestern!!!! <3

2013-07-27 @ 09:03:31
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0