25 juli, torsdag

Igår hade daniel & jag myskväll hemma, åt popcorn med dip & choklad, kollade dh hela kvällen & natten, jättemys!

Imorse sov jag till åtta sen låg jag & drog mig till halv tio typ sen betala jag in alla räkningar & grejs. Så skönt att ha det avklarat direkt så man vet hur mycket pengar man har kvar resten av månaden.

Daniel har målat två av fyra väggar en vända & taket & trumman. Nu stack han precis iväg, han ska åka eckerö linjen idag.

Jag fick börja senare idag så jag börjar tre. Så jag ska bara sitta ute på balkongen & njuta av solens strålar för första gånger under dagtid på hela sommaren.

Ska försöka hinna med lite nytta, har precis dragit igång en maskin sen ska jag diska & dammsuga.
Sen jobb 15-21.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0