Hektisk kväll!

När jag kom hem ville jag bara fixa ordning med det jag köpt! Sen satt jag framför min bajsdata aaaaaaslänge & fixa med alla bilder & den bara dog mitt i allt! Dags att slänga den kanske?

Sen lagade jag mat så vi har lite matlådor, massa köttfärssås & pasta..
Jag har även hunnit tvätta två maskiner..

& nyss kom jag ur en lång dusch, jag har börjat förbereda min kropp för solen, peeling & hudlotion nu innan så man har fin & jämn hud..

Jag har även lagt ner dom flesta kläderna i resväskan, har ju en del kvar men är en bit påväg ialla fall :)

Nu tänkte jag lägga mig i soffan & bläddra igenom lite tidnindar & gå ner i varv innan jag lägger mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0