9 januari, onsdag

Vi hämtade daniels pass igår sen hem hit & åt tacos, vi hade vår underbara fina middagsgäst lina här :) vi kollade på Magic mike & sen åkte lina hem, eller hon fick bevittna vår galna packstuns, eller daniels haha!

Sen kollade jag på filmen The backup plan med jennifer lopez.. Sen har jag sovit jättedåligt under natten & morgonen..

Jag är iallafall redo att röra mig mot uppsala snart.. Det blev ju inge jobb idag, även om jag faktiskt verkligen ville krama om tjejerna & låta dom bli less på mitt tjat så är de nog bäst att jag vilar upp mig hemma..

Jag svettas som en gris efter iprenen jag tog imorse, hoppas inte det är feber :(

Idag börjar ialla fall min semester. Fyyyyyyra hela långa veckor! Sist jag var ledig så länge var när jag hade sommarlov sist vilket är länge sen!


Kommentarer
Postat av: Therese

DU är värd denna semester gumman. Ta vara på alla stunder! & det kan ju inte bli bättre att vi har lite semester tillsammans också <3

2013-01-09 @ 11:47:27
URL: http://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0