20 januari, söndag

Idag tog vi sovmorgon & åt frukost länge så vi var nere på stranden till elva typ..
Så vi har solat & badat hela dagen som vanligt..

När vi skulle upp ur havet för att ta oss hem för att ligga vid poolen så fick jag såklart såna där manettrådar på armen, satan vad ont det gjorde, mycket mer än sist..
Kom brännmärken direkt..

Det hände för en timme sen & det svider, bränner & jag är jätteyr, så funderar på om jag ska gå till hotellets klinik om det inte blir bättre ..

Annars måste jag tråkigt nog säga att jag mått ganska dåligt idag, känt mig väldigt låg. Känns inte kul alls så jag hoppas det blir bättre ikväll..

Ikväll ser planen ialla fall ut som att vi ska boka flyg till bangkok sen trat, har hört att det är en nära döden upplevelse att flyga dit så det känns sådär. Men man får offra sig för laget!

Sen blir det middag & thaiboxning i patong för gänget..
Men jag, therese & elin skippar det & kikar runt istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0