17 januari, torsdag

Idag blev en lugn dag nere på stranden.. Vid första doppet sved det till, brände till & gjorde sjuukt ont så jag fick gå upp, det måste ha varit en manet..

Så efter ett tag blev det utslag som man får av brännässlor, gick upp till ett hotell & massagetjejerna hjälpte mig.. Sen hände det emmilie, jennifer & daniel också.

Längst bort på stranden fanns det vilda apor vi gick & titta på.. Bebisarna var sjukt söta!
Sen hoppa en stor apa på jennifers plastpåse & snodde hennes nötter! Så vi garva & alla andra med, blev liiiivrädd haha!

Under kvällen blev det middag på stammishaket..
Padthai med räkor & lemonshake..
Daniel har tycket att maten varit klen så han beställde massaman curry veeery hot & det var det verkligen haha!

Lite shopping nu på kvällen & nu är vi på rummet & har packat ihop allt, imorn klockan sju rullar vi med privattaxi till phuket, äääääntligen! Bilresan ska ta ungefär tre timmar dit..

Jag har dock inte hunnit göra det jag velat här, inte fått åkt till chicken island, poda island eller tup island, det känns tråkigt, men man kan inte få allt man vill..

Kommer jag åka tillbaka till krabi?
Hmmm vi får se, tror inte det var inte så speciellt här, gillar ju phuket väldigt mycket hihi :)
Men vårt hotell här har varit riktigt fräscht, bra & fint :)

Får se hur internet är på andra hotellet vi kommer bo på hur mycket blogg det blir där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul det är att läsa vad du skriver!
Fick jag inte komma till Thailand i år får jag väl följa dig på din resa hemifrån :-)
Ha dä gött! Hälsa alla! Kram Sus

2013-01-17 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0