One year ago

Idag är det precis ett år sen jag flyttade från uppsala & till min kära i vällingby.
Det här året har gått så otroligt fort, jag har lärt mig så otroligt mycket, blivit mer trygg i mig själv & lärt mig att säga ifrån.

Nu blickar vi framåt & ska spara ihop pengar så vi kan köpa oss en egen lägenhet. Så nu kommer det tyvärr inte bli någon mer resa förrän vi nått vårt mål. Det känns jättetråkigt men vi har rest en hel del sista åren & vi har hela livet på oss. Så nu blir det inge resande på minst ett år.

Utan vi hoppas att kunna köpa lägenhet om ett år!
Here we go!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt att läsa att du mår bra och har bra mål i sikte

2013-02-10 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0