Min kväll <3

Det blev tjejmys hemma hos lina med sara & kristina..
Tacos, kladdkaka, vin, chips & dipp & massa tjejsnack, jättemysig & bra kväll!

Jag är så glad att jag har min fina lina här nära, hur skulle jag annars klara mig?

Vid elva hämtade daniel upp mig, sen släppte han av mig & åkte & hämta sin jobbil & jag åkte hem & fixade lite..

När han kom hem åt vi hjärt-räkbakelser, hjärtcanapeer med rensteksröra, vaniljhjärtan, rosa macarones & hjärtformad ostsalami, allt i hjärtats tema :) till det drack vi en jättegod champagne :)

Det blev en kort & sen valentinesmys men det räcker. Jag är så glad för blommorna & att jag har honom.

Nu är det dags att sova snart, imorn har jag sovmorgon & det känns uuuuunderbart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken bra alla hjärtansdag ❤❤

2013-02-15 @ 07:44:25
Postat av: Chubby

Är så glad att jag har dig med hjärtat tack för igår det var super mysigt <3

2013-02-15 @ 09:30:32
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0