Lördagen

Dagen var lugn & skön.. vi slappade, kollade tv & fixade oss..

Rebecca & marcus hämtade upp oss vid halv fyra & då åkte vi direkt till barkarby outlet & kikade runt sen blev det en runda på ikea..

Sen handlade vi mat & grejer till kvällen sen åkte vi hem till oss & jag gjorde mat till oss..

Till förrätt blev det toast skagen med hemlagad skagenröra.
Varmrätten var serranolindad kycklingfile fylld med grekisk färskost & västerbottenost med potatispure & en medelhavsröra.
Efterrätt var jordgubbar, melon, banan, vindruvor & passionsfrukt med vaniljkesella & krossade digestivekex.

Vi kollade självklart på mello, tyckte robin var bäst! Rebecca & marcus åkte för ett tag sen..

Så nu tänkte jag sova, jag är så trött!
Jag ska ju upp hyffsat tidigt imorn för jobb!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va gott det ser ut/ mysig dag

2013-02-24 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0