Im smiling

Det var kul att jobba & träffa tjejerna, dock var tre sjuka så jag fick inte träffa alla.. Sen trodde dom jag skulle komma imorn, min chef hade missförstått mig, men det var bara bra för dom var så många sjuka.

Efter jobbet gick jag in & hälsade på min fina lina på hm i vby city, så jag saknat henne & våra myskvällar..
När jag gick hem snöade det så fint & låg massa snö på marken.. Då kunde jag inte sluta le..

Trots att jag saknar solen, sanden mellan tårna, gå barbent & känna varma vindar så har även detta sin charm..
Sen har jag världens bästa familj, en underbar & fin pojkvän, jag har mina vänner jag bryr mig om & kan lita på..
Det är inte så konstigt att man ler :)

Jag känner bara att jag ska sluta lägga energi på folk som tar min energi, det är inte värt det..

När jag kom hem så slängde jag av mig kläderna, tog bort sminket & satte igång en maskin & slängde mig sen i soffan, här ska jag ligga nu tills sverige-argentina börjar..

Zlatan denna snygga man blir mitt ögongodis ikväll då min älskling är på träning :)


Kommentarer
Postat av: mamma

härligt.....

2013-02-06 @ 19:00:41
Postat av: Anonym

Kan du ta och berätta vilka det är som är energitjuvar Louise??? Är det någon utav ditt sällskap i Thailand, som att du skriver det här direkt efter resan!

2013-02-10 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0