Härliga söndag

När jag kom till uppsala åkte jag till mormor & morfar direkt där jag skrev ut lite pappa & bara var ett tag :)

Sen hem till mamma & pappa för att äta lunch & ta det lugnt innan matchen.. Oxfile åt vi, dom hade kryddat det jättgott!
Vid två åkte pappa & jag till hallstavik för att se daniels match..

Där träffade vi även på borell & sen micke som kollade med oss :) det var tyvärr en tråkig match utan något spel alls, sen förlorade dom också med 1-2..

Efter matchen åkte vi till uppsala & åt middag & hade det mysigt ett tag med familjen..

Nu är vi på pendeln hem, vi kommer väl vara hemma till senaste tio & då ska jag slänga mig i sängen & kolla tv, läsa någon tidning eller sova.

Imorn har jag sovmorgon & jag lääääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0