17 februari, söndag

Vår kväll ute i rånäs var alldeles perfekt!
Vi handlade i rimbo & sen åkte vi till rånäs.. Grabbarna gjorde ordning utomhus bubblet & bastun & spelade biljard..

Bella & jag gjorde fint här inne & började förbereda middagen..

Sen blev det en jättegod trerättersmeny.

Förrätt bellas heta räkor med avokado & pressad citron.

Varmrätten var serranolindad kycklingfile fylld med soltorkade tomater & mozzarella med fetaostcreme, sallad & pressad potatis.

Efterrätten var apelsinkrokant-pannacotta med blåbär & passionfrukt.

Allt var såååå gott. Finns det något bättre en god mat?! Jag äääääälskar mat!

Bella & jag kollade på mello, dom som var bra var eddie, amanda, ugglas, falling, men allra bäst vaaaa maaartiiiin!

Efter alla sjungit hoppade vi ner i bubblet, så underbart att sitta i en sån fin pool & se ut över ett vackert vinterlandksap..

Vi satt & bubblad över en & en halvtimme. Så himla skönt..
Sen spelade vi Kampen mellan man & kvinna & åt chips & dipp & jordnötsringar :)

Imorse gick vi upp vid halv tio.. Vi har ätit frukost & ska fixa oss nu & sen boka boende för vår lilla minisemester i juli!

Sen åker jag till uppsala & träffar familjen & ska se luddes sista match i tierp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0