Nålar

Det gick bra att ta sprutan. Jag hade anita med så det kändes tryggt.
Så mycket blodprover & nålar jag fått i mig denna höst har jag nog aldrig fått. 
Känns konstigt att säga men är nog ganska van nu. & det går bättre för varje gång.

Det blev en sväng till ikea, lunch & skulle köpa julkulor till granen men fanns inget.

Jag har känt mig jättesnurrig sen sprutan men jag vilar framför greys & gråter floder.

Ska ladda upp för morgondagen då jag ska prova jobba för första gången på 12 dagar. Så ska jobba halvdag & se hur det känns.

Det ska bli kul att träffa tjejerna & göra en stor beställning på julbord! 
Så jag hoppas det känns bra i ryggen :)

Här är mitt nya mellanmål, så himla gott, riskaka med jordnötssmör & äpple!




Kommentarer
Postat av: mamma

bra att du har över vunnit din rädsla,det är ju inget roligt precis men att du kan ta den är ju ett stort framsteg, vi vet som känner dig väl

2013-12-11 @ 08:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0