4 december, onsdag

Igår började daniel ordentligt med vår lilla klädkammare, fixade med gipsvägg & målade taket. Så duktig så!

Det blev tacos här hemma igår kväll & fanny kom & gjorde oss sällskap, så mysigt.

Hon bjöd på efterrätt, schweizernötsmousse, riktigt gott & otroligt mäktigt som jag tycker allt sånt där blir.

Vi kollade oc, avsnitten där det är examen & marissa dör, hua mig så vi grät! 

Tisdagen blev trots min hemska smärta i ryggen riktigt bra❤

Idag är det onsdag, jag ska till kiropraktorn & hoppas det blir bättre denna gång & se vad han har att säga.





Kommentarer
Postat av: mamma

härligt med mys middag och att ni har kommit igång med kläd kammaren

2013-12-04 @ 16:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0