31 december, tisdag

Tänk att det är nyårsafton igen, det känns inte som länge sen då vi var här förra året & skålade in 2013.

2013 har varit ett otroligt bra år.
Det började i paradiset Thailand. 
I slutet av februari var början på en period då jag mådde väldigt dåligt & var väldigt nere.

Sen har det hänt massa annat skojs under året.

Vi köpte vår lägenhet, vi har umgåtts med alla våra fina vänner, avnjutit massa goda middagar & haft en fin sommar.

Vi förlovade oss i september.
Min bror åkte iväg till italien för att spela hockey men kom tillbaka efter 3 veckor.
Tack & lov för det, hade inte kunnat ha han så långt borta.

Daniel & jag firade jul tillsammans för första gången.

Massa annat kul som hänt detta år som vi tar med oss.
2013 var nog lite vårt år känns det som ❤

Så det passar sig utmärkt att fira in det nya året med fina vänner.
Bella, fabbe, noel, rebecca & dyland kommer ut till singö idag.

Vi ska fixa en helt enastående meny & jag längtar redan efter att få börja äta!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt 2013 för er ❤️ hoppas 2014 blir ännu bättre 😍 för det är ni värda ❤️ Gott nytt år älskade dotter

2013-12-31 @ 13:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0