23 december, måndag

Grattis drottning Silvia på din 70årsdag!

Då var det måndag igen & jag ska strax ta mig till jobbet.
Jag har en sån lyx att jobba till tolv idag bara.

Jag har lite klappar kvar som jag ska köpa & förhoppningsvis hitta något fint att ha på mig på julafton.

Sen åker daniel & jag till uppsala.
Sen är det mys med den bästa familjen.

Traditionen lyder att vi björklunds äter något gott, klär julgranen, pappa & jag gör knäck, vi spelar bingolotto & sen kollar ludde & jag film tills vi somnar.

Jag längtar verkligen till ikväll & i år är daniel med igen på vår uppesittarkväll❤
Vår uppesittarkväll är lika bra som hela julen ❤



Kommentarer
Postat av: mamma

ser fram emot ikväll

2013-12-23 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0