Jag tycker det är jättekul för dig att få den här chansen. Det är ett stort steg att ta. Modigt att åka iväg & prova.

Jag själv hade nog inte ens åkt iväg & provat för att jag är så feg.

Men vi får se hur du trivs & blir kvar där. Men en sak är säker att jag kommer sakna ihjäl mig efter dig!

Gråter av att tänka tanken att vi inte ses förrän vid jul. Men jag kommer isåfall garanterat börja åka en hel del till italien om du stannar.

Hursomhelst är jag glad för din skull men tycker det är jobbigt att du kommer vara så långt borta.

Du är bäst lillebror, jag skulle inte byta ut dig mot någon annan bror ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina fina!! Bästa ❤❤

2013-08-24 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0