9 augusti, fredag

Vi hade det jättemysigt & trevligt hos jonas & marie igår i skattungen. En helt magisk utsikt över vatten & dalar. Tyvärr hade vi inge fint väder så vi fick se solnedgången eller fick bada. Men var såååå fint!

Vi åt gott & spelade spel till halv ett.
Jag myste massa med min toksöta kusin agnes. Jösses så söt hon är!

Imorse sov vi ut & åt sen frukost sen rullade vi mot rättvik. Åt lunch med kalle, daniels gamla jobbarkompis.

Dalarna är verkligen sjukt vackert, skulle kunna ha en stuga där uppe.

Nu är jag hos therese i uppsala, daniel släppte av mig här.
Ikväll ska vi fira min fina bästa vän therese som fyller imorn med massa brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0