7 augusti, onsdag

Igår åkte killarna rutschkana vid hennan som småpojkar. Sen blev det en tripp till ljusdal & sen hem till bäckan.

Det väntades lunch & nummerkubb & massa skojs. Bella & jag tog sex Shotar utan någon verkan alls, dåliga shotar ;)
Till middag blev det tacos, oj så länge sen det var sist.

Det är ju verkligen min favoritmat men det känns mer som en höst/vintermat. Vi fortsatte kvällen med spel sen.
Vid tio kom familjen haglund.

Innan vi la oss satt vi uppe & prata med fabbe & bella i stugan.
Tidigt imorse åkte fabbe, bella & noel hem.

Vi har verkligen haft mysiga lugna dagar här uppe.
Även alla andra dagar vi haft ihop under semester . Vi har så kul ihop, bella & jag gör så sjukt goda middagar jämt ;)

Idag ska vi ialla fall ta det lugnt, ossian & jag ska strax göra chokladbollar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0