4 augusti, söndag

Vi hade en helt underbar dag igår.
Vi var ute på sjön i några timmar & såg roslagsloppet. Amanda & jag blev dessutom dyngsura då en våg kom & dränkte oss sen hade amanda en enorm spindel på sig som utbröt panik, men satan vad vi skrattade i efterhand.

En båt gick sönder i loppet som vi fick se.
Sen korkade vi upp med bubbel & hade det gött!

När vi kom hem solade vi & tog det lugnt. Sen blev det lite tilltugg sen grillning, ost & kex, bada tunna & sen kollade amanda & jag film.

Imorse gick jag & amanda upp vid åtta & kollade på safe haven & åt frukost. Vilken bra film! Precis i min smak.

Idag får vi se vad som händer. Amanda & jag försöker få liv i grabbarna så vi kan göra något av den här fina dagen.
Solen skiner ju!

Ikväll ska vi hem en sväng till lägenheten sen tidigt imornbitti vid tre ska vi till arlanda för att hämta micke & fredrik.

Imorse åkte mina föräldrar till rhodos i två veckor, så avundsjuk men dom är så värda det! Synd att vi inte hitta någon resa ner till er. Hade varit bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0