25 augusti, söndag

Idag har jaaag namnsdag, det är Louise-dagen.

Igår fick daniel & jag skjuts till rydbo av ludde & timothy, snälla killar det där. Sen var det ett rejääääla kramar ludde fick av mig & lååååånga! Vi vet ju inte när vi ses nästa gång, buhuuu :(

Vi hade ialla fall bästa kvällen hos ante & amanda med massssa gott, tacos, godis, cheesecake & ost & kex. Massa skratt & spelade spel. Ett jättekul spel som hette qube, ojojoj så kul det var måste köpas!

Vid två gav vi tjejer upp & blev trötta. Men taxin kom halv fyra så fyra var vi hemma.

Jag är klarvaken nu. Vi ska väl upp & göra oss redo snart för idag ska vi iväg på ossians 4årskalas i strängnäs sen middag hos våra älskade saknade vänner ❤

Nu är min bror ialla fall påväg till italien.
Lycka till där nere ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0