11 augusti, söndag

Igår gick farmor & jag på stan & kikade runt, hittade såklart massor av fina saker till hemmet & mig själv. Men jag handlade inget. Sen blev det lunch på donken.

Klockan tre var det kalas för mathilda, ojoj så tess bakat gott! Sen fick jag bilen av ludde sen åkte rebecca & jag till hallstavik & hämtade daniel med hockeytrunk.

Sen hade vi sushikväll hos rebecca, så gott! Har varit sugen på sushi så länge.
Vid tio skulle rebecca sova då gick vi till tess för lite vin i någon timme. Så mys! Sen sov vi hos farmor.

Vi har ätit frukost under morgonen & daniel & jag har varit iväg till sova & köpt nya handdukar från lexington. Ska köpa röd, grå & marinblå sen, sen är jag nöjd.

Snart ska daniel iväg på hockey & jag får se hur min dag blir & när jag åker hem. Usch vill inte börja jobba imorn, fetångest.


Kommentarer
Postat av: Petra

Ska Reine börja spela i Norrtälje igen ?:):)

2013-08-11 @ 15:53:57
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Petra

Vilket lag spelar han i då ?:) ja övertala han nu! Han passar bättre i Norrtälje :)

2013-08-11 @ 16:39:25
URL: http://Enbartpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0