Stockholm, bästa vän & kollegor

En sån bra dag jag haft!
Jag, daniel & therese strosade runt i gamla stan & sen kollade vi på Stockholms kungliga parad som martin gick, faktiskt riktigt fint & häftigt.

Sen blev det jättetrevlig lunch på vapiano & efter det åkte daniel hem & martin började jobba.

Jag & therese gick runt på stan & jag hittade massa fint jag ville ha, såklart! Men jag var duktig & köpte inget alls.

Sen ringde daniel & hade Glömt nycklarna så jag fick åka hem & låsa upp & fixade mig & snabbt in igen för att fika & fortsätta mysa med therese!

Vid sex åkte therese hem & sen mötte jag upp ellinor, erica & ida & tog oss till khalil i bredäng.

Nu är jag i slussen & väntar på tbanan hem. Jag har haft en sån sjukt bra kväll med mina kollegor, massa skratt & huuur trevligt som helst! Khalil hade gjoort så god mat & bjöd på aaallt!

Så tack för denna fina dag & kväll!

Bilder från kameran kommer imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0