GT

Min dag har varit sådär, går mycket upp & ner.. Men jag gjorde en smörgåstårta så det fick mig att koppla bort en del & jag fick göra något jag tycker om..

När jag var påväg hem satte jag på gyllene tider, det fick mig på bättre humör.. Jag drömde mig bort till halmstad i juli när vi ska strosa runt i klänning eller shorts & solglajjor, sitta på någon mysig uteservering, få umgås med våra fina vänner fabian & bella & få mysa med lilla noel i några dagar.
Sitta på en filt med en liten korg med massa gott i & lyssna på sveriges bästa band sjunga låtarna man är uppväxt med, man kan ju inte annat än bli glad när man tänker på det :)

Daniel är ute & springer sen när han duschat ska vi upp till vällingby city & kika runt :) ska kolla om dom har yankees ljusen, annars får jag köpa dom en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0