27 april, lördag

Daniel & jag somnade i soffan igår, så himla trötta.
Nu är jag påväg till jobbet, jag jobbar 9-15 idag bara, det känns riktigt lyxigt!

Efter jobbet hoppar jag på bussen direkt mot norrtälje. Ikväll är vi bjudna på middag hos vår underbara & fina vänner fabbe, bella & lilla noel ❤

Kvällen kommer bli bäst för det blir dom alltid, vi smygstartar sommar ikväll med fräscha & somriga drinkar, ska bli såå gött! ❤

Men först ska jag till jobbet & göra det sista på en buffe som är på beställning, sen ska det göras skagenröror & potatissallader, välkommen älskade lördag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt det låter ! Ha så bra / kram

2013-04-27 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0