23 april, tisdag

 
igår när jag kom till uppsala så hämtade mamma & pappa mig. när vi kom hem grillade vi, sååååå gott!
mormor kom över också. men morfar kom inte vilket var synd, saknar ju han också!
men jag var så lycklig av att få mysa & äta & skratta ihop med hela min familj.
jag har ju saknat ludde så mycket också så det kändes bra att få prata lite :)
 
vid nio åkte jag in & hämtade Jennifer på hennes jobb & sen ut till rasbo för att hämta en ljusstake jag beställt av Helena. vi var in & stod & pratade med peter en del & gosade med vovvarna.
sen åkte jag & Jennifer hem till henne & myste ett tag.
 
det kändes så skönt att träffa henne, kändes som om det var igår sist.
men vid halv tolv gav jag upp, var så trött..
 
idag sov jag till nio, så himla skönt. under morgonen har jag & mamma slappat i soffan & ätit god frukost & nu gör vi oss klara & väntar på pappa för att åka till banken.
det är många bankmöten nu, jag förstår inte så mycket om jag ska vara ärlig haha!
 
bloggappen funkar inte & jag kan inte blogga från safari på iphonen så det blir inte så mycket inlägg.
sååååå less på blogg.se!!!
 
här är en bild på mig & min karl i koh chang, han kan aldrig bjuda på leenden på kort haha!
men jag tycker om dig ändå ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu fungerar appen igen.. Man blev fan tokig innan!

2013-04-23 @ 16:30:10
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Mamma

Min fina Louise det är så härligt att träffa dig ❤❤

2013-04-23 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0