Uppsala, färg, shopping

dagen i uppsala var trevlig..
det blev en runda på gränby & lunch, inte alls god pasta tyvärr..
sen åkte vi till farmor för en fika & jag sprang in till jennifer & lämnade en två månader sen födelsedagspresent..
 
vid två åkte jag & anita & hämtade ut massa färg!
sen rullade vi hemåt..
 
daniel kom hem runt halv sex då tog vi det lugnt ett tag bara sen gick vi upp till vällingby centrum,
han shoppade, en jättesnygg klocka drån Daniel Wellington, åååh dom är såååå snygga!!
sen köpte han ett par snygga marinblå chinos & sen hämtade vi ut hans paket från care of carl..
 
jag får nöja mig med att shoppa med daniel, jag var duktig att inte shoppa idag på vila, kunde blivit dyrt haha!
 
det blev en midag på donken sen, el maco finns ju nu,deras godaste burgare!
 
när vi kom hem modellade daniel för mig, ojojoh vad snygg han var i chinosen klockan & ralph lauren skjortan!
han är så heeet alltså!
 
vi fick något ryck för ett tag sen & började rensa ur garderoben också!
nu kollar vi på tv bara :)
 
bild från google:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0