Smärta

När jag kom hem la jag mig i sängen direkt! Var helt slut i ryggen å kroppen..
Men efter ett tag drog jag igång dh!

Vid fyra tiden kom micke och fredrik hit..
Sen åkte daniel och micke till ikea och köpte garderober hem hit.. Något ryck daniel fick i tisdags och idag skulle det inhandlas!

Fredrik och jag var kvar här hemma. Lika bra eftersom min rygg är i strejk.. Sen kom anita också!

När grabbarna kom tillbaka så åt vi, pizza för min del och kebab till grabbarna, sen blev det bullkalas!!
När vårt främmande åkt började daniel snickra ihop garderoberna..

Jag har hjälpt till så gott jag kunnat men inte mycket det..
Moa kom hit sen, så kul att träffa henne var ju i januari senast!
Vi fikade och kollade på dh :)

Det är lite kaos här hemma, imorn ska väl daniel fixa skjutdörrarna! Så får vi se hur det blir med möblerna här hemma haha!

Här kommer en liten tjuvtittning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0