Saturday

Kvällen som lina fixat var jättemysig med gott bubbel och annat gott! Vi fick små goodiebags också hihih!
Lina lyckas alltid med sina kalas!

Efter kalaset gick jag hem till therese där det hade varit tjejkväll, men dom gick precis när jag kom..
Men jag fick ialla fall träffa min bästis ett tag :)

Nu ska jag soooova!

Just det!! Tjejen vi var hos ikväll, hon bor i lägenheten som vår kung bodde i när han bodde i under tiden han pluggade i uppsala, huuuuuur coolt är inte det!?!?
Den här lampan har han ialla fall lämnat kvar, det är liksom kungens ;)


N
Lina kan fixa kalas i alla former och lyckas alltid :)

Efter lina tog jag en sväng hem till therese, där var det tjejkväll men dom gick när jag kom vid tio, men jag fick en stund med bästis ialla fall :)

Nu ska jag soooova!!

Just det, en aaaaaaascoom sak!
Linas kompis som vi var hos, hon bor i lägenheten som vår kung bodde i under tiden när han bodde i uppsala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0