lite längre

jag fick jobba en timme längre idag pga att det är många sjuka..
så imorn jobbar jag 6.45-16 iställer för 11-20, men jag klagar inte, bara löööööve it!
lite tungt att gå upp vid halv fem imorn dock men men det är värt det när man får sluta tidigt..
 
jag kom med ett förslag till daniel om en sak vi kan göra i hallen men det var inte poppis haha, jag har så mycket idéer som daniel tycker är onödiga i & med att detta är hyresrätt, vilket han har rätt i..
men detta var helt gratis, så kanske kan övertala han sen!
 
vi väntar också på godkännande om att få måla om hela lägenheten, hoppas för det skulle fräscha upp hela lägenheten & bli så mycket finare!
 
nu ska jag kolla på en film på åttan, two weeks noticed..
sen blir det sängen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0