5 september, onsdag

jag har jaft en lugn morgon vid datan & tvn.. drömt mig bort lite..
det är jag väldigt bra på haha!
 
men jag ska väl dra på mig kläder snart & ta mig till jobbet..
idag jobbar jag 11-19, börjar en timme tidigare pga sjuk personal..
men det gör mig inge alls :)
 
känns dock som onsdag bara för att jag ska börja elva..
 
jag längtar så mycket tills all julpynt kommer upp, som pyntar städer & skyltfönsterna..
kylan som biter i kinderna & man får ha på sig sin underbara vinterjacka, iiih vad jag längtar!
så snälla solen, gå i moln nu! låt graderna sjunka :)
im ready!
 
här kommer en liten bråkdel av allt pynt som var i ett stort köpcenter i Haag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0