4 september, tisdag

igår när jag kom hem hade farmor städat & gjort så fint här!
jag började med middagen direkt & strax efter kom anita hit :)
 
vi åt & prata & hade liak trevligt som vanligt, det är så kul att min farmor & daniels farmor kommer så bra överens :)
lagom tillfikat så kom daniel hem från gymmet så han åt & sen fikade vi..
 
sen kollade farmor & jag på massa skit på tv haha, jag somnade halv tio i soffan, när jag kom hem la jag mig i sängen & tvärslockna.
 
så jag vaknade vid sex imorse & var pigg men lyckades somna om & sova tills nu :)
så nu är jag utvilad!!
 
idag är jag ledig som alla tisdagar!
jag, farmor & anita ska till uppsala & spendera dagen, det ska bli jättekul! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0