25 september, tisdag

imorse betalade jag alla räkningarna, det är första jag gör när jag får lön!
vid halv elva kom anita hit & hämtade mig..
vi åkte till ikea & lämande tillbaka två lådor som inte behövdes i garderoberna..
 
sen åt vi lunch, det blev gravad lax & potatis :)
sen kikade vi runt & handlade lite..
 
jag köpte hem lampor till garderoberna, örngott, ljus & lite sånt smått..
efter det åkte vi hem & jag blev avsläppt vid vällingby centrum.
 
där lämande jag in ett paket på posten & köpte sen mer ljus på indiska & sen en vända på hemköp!
nu är jag hemma & ska ta det lugnt bara.
vänta tills daniel kommer hem så vi får klart garderoberna!
 
jag valde att köpa lila ljus nu, jag äääälskar lila & nu på hösten är det inte mer än rätt att ha lila ljus i höstmyset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0