23 september, söndag

Vi hade en jättetrevlig kväll ute i rydbo igår som det hette :)
Vi grillade och åt och drack jättegott!

Ante och amanda var jätteroliga å trevliga så dom får vi bjuda hem sen!

Vi var kvar ända till halv två så jag har inte fått sova så mycket.. Jag är sjukt trött men snart påväg till jobbet, kommer komma typ fem minuter sent till jobbet :/
Men jag öppnar ju så är själv å det borde vara lugnt!

Jag jobbar 8-18 idag, kill meeee!
Vill inte alls jobba idag, men vad för man inte för sina kollegor? :) är egentligen min ledig helg ;)


Kommentarer
Postat av: cami

själv jobbar jag min tredje helg i rad, idag äre 7-21! ha en bra dag!

2012-09-23 @ 09:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0