22 september, lördag

vi hade en jättemysig kväll här hemma hos mig & daniel igår med mia & emelie :)
vi åt tacogratäng till middag & drack ett jättegott vin jag & daniel har provat några olika viner från distriktet valpolicella som ligger i närheten av toscana, jätttegoda viner!
 
ialla fall så pratade vi & hade trevligt & fortsatte med fredagsmyset i soffan & drack lite dooleys :)
tjejerna åkte väl vid halv nio ungefär & då fortsatte jag & daniel med en jättemysig fredagkväll!
tills jag somnade vilket var ganska snabbt haha!
jag hann se lite av filmen the avengers ialla fall..
 
sen gick vi ialla fall & la oss vid elva, så det var en riktigt bra fredag :)
 
nu är jag vaken, daniel ligger & drar sig fortfarande..
jag tänkte hoppa in i duschen & fixa mig snart..
 
vi ska iväg till ikea med anita & kika ut lite saker som vi funderar på att köpa..
sen ska jag se daniels innebandy match & ikväll ska vi iväg till täby på middag hos daniels jobbarkompis ante & hans flickvän, det ska bli jättekul! :)
 

Kommentarer
Postat av: EmmaLona

älskar valpolicella viner :D

2012-09-22 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0