Sushi & frisör

Det var en jättetrevlig dag hos emma, jag fick träffa hennes kille & kerstin & elin kom också & sen åt vi sushi till lunch. Tiden gick så fort, men den brukar ju göra det när man har kul!

Sen var det dags för frisören, jag fixade min utväxt & klippte av en bit av mitt slitna hår, men det vart så fint & fräscht så!

Nu sitter jag på tåget hem. Jag ska möta daniel uppe i vällingby & ta spruta! Daniel twinrix & jag för bara hepatit b..
Så hoppas det går bra!

Sen blir det tacos!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jätte roligt att träffas,nästa gång hoppas jag din mamma oxå kan vara med Louise=)

2012-10-30 @ 17:29:48
Postat av: EmmaLona

Välkommen snart igen, så kommer vi till dig också :)

2012-10-30 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0