sunday

jag & daniel tog en tripp till ikea, skulle kolla upp en sak, i samma veva blev det lunch där..
efte ikea åkte vi spontant ut till skogås, sen vidare till haninge till familjen haglund där det blev middag..
jättegott & en jättetrevlig söndag blev det med thorin & haglund!
 
vi kom hem halv åtta typ, då åt vi allt gott vi skulle ätit igår..
ost & kex, vitlöksklyftor, mmmm :)
 
nu ska jag kolla lite hotell & flyg til thai på datan!
ååååååååh vad jag längtar!!
 
klockan två inatt ska jag & daniel till arlanda & hämta micke, fredrik & anita som kommer hem från turkiet!
 
här är vinerna vi köpte, två amarone, ett masi, ett chianti & per morbergs vita & röda vin :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0